Art et Artisanat du monde: inspirations pour une vie riche en créativité.
Art and handmade art around the world: inspirations for a creative life

Friday, April 30, 2010

SHERRY LOEHR : freshness and simplicity/ fraîcheur et simplicité


La lumière, la fraîcheur des couleurs de ce tableau découvert sur Artodyssey ont  captivé mon regard. J'aime beaucoup!... 
L'artiste, Sherry Loehr vit dans la vallée d'Ojai en Californie. Elle puise son inspiration essentiellement dans la nature qui l'environne.

 I'm thrilled by the light and the freshness of this painting discovered on Artodyssey. I LOVE it !
The artist, Sherry Loehr lives in the Ojai Valley in California. 
She is inspired by her surrounding nature.

1 comment:

  1. Gorgeous work Sylvie.Thanks for introducing me to her!

    ReplyDelete

Thanks for visiting me! Hope you enjoyed reading my blog. I would love to hear from you, so do leave me a comment.
J'espère que vous avez pris plaisir à visiter mon site! une petite trace de votre passage dans cet espace me ferait grand plaisir. Merci.

ShareThis

Related Posts with Thumbnails
I desire to share some of my discoveries from the web.
The original links are in the post titles or inside the text .
If you're personally concerned by a post and you do not agree, if a link is missing, I would be sorry: please tell me and I will remove this post or make the needed rectifications.
Je souhaite partager mes découvertes au fil du web.
Les liens originaux sont dans les titres ou à l'intérieur du message lui-même. Si vous êtes personnellement concerné par un message et que vous n'êtes pas d'accord , si un lien est manquant, j'en serais désolée: merci de me le dire et je ferai les modifications nécessaires ou annulerai le message.

Welcome:bienvenue

Total visitors since 02/25/2010 .I love your little flags...Merci de votre visite...

My favorite books/Mes livres favoris

Shelfari: Book reviews on your book blog

Soulcollage